Generalforsamling 2016

Tirsdag d. 29. marts afholdt Stenhuset den årlige generalforsamling. Det foregik i kulturhuset ved Gammel Lindholm Skole. Der var fremmødt lidt over 30 medlemmer til generalforsamlingen, som blev kyndigt ledet af dirigent Michael G. Hansen.

Beretningerne fra formand, seniorleder og ungdomsleder blev godkendt af generalforsamlingen. Det samme gjorde såvel regnskab som budget og de to fremsatte forslag.

Til bestyrelsen blev såvel Lars Møller Jensen som Bastian E. Jensen genvalgt. Der var ligeledes genvalg til spilleudvalget. I festudvalget afløses Randi B. Christensen af Henrik Klujeff, mens Claus Sørensen afløser Erik K. M. Jensen i ungdomsudvalget. Der var genvalg til internetudvalget.

Årets ærespokaler blev også uddelt på generalforsamlingen.

Herrernes ærespokal gik for første gang til Erik K. M. Jensen. Erik fik pokalen for store sportslige resultater, bl.a. på ligaholdet, ved JM og i forskellige stævner. Endvidere fik han pokalen for sin store organisatoriske indsats i klubbens udvalg, ved de indtægtsskabende aktiviteter, samt i regi af JBU og DBwF.

Damernes ærespokal gik til Randi B. Christensen. Randi fik pokalen for store sportslige resultater, bl.a. medaljer ved JM og DM trio, samt mange betydningsfulde resultater på ligaholdet. Endvidere fik hun pokalen for sin indsats som træner for ungdomsspillerne, sit virke i klubbens udvalg samt store indsats i forbindelse med klubbens aktiviteter.

Endelig gik ELSE-pokalen (opkaldt efter Else K. Larsen) til Ninna Larsen for hendes store og positive indsats for ungdomsspillerne gennem sit virke som træner og dommer – samt naturligvis den store indsats, som Ninna yder i forbindelse med klubbens aktiviteter.

Generalforsamlingen varede i alt ca. 55 minutter. Efterfølgende var der hyggeligt samvær med kaffe og pålægsmadder.

Tak til de fremmødte for en god generalforsamling med god tone og god stemning.

Template Design Ext-joom.com